נתקעתם בלי מפתח? פנו למוקד המומלצים

שלום בידרמן 1 Comment on נתקעתם בלי מפתח? פנו למוקד המומלצים

מכירים את הרגע שהצינור מתפוצץ, והמקרר שבק חיים או שנתקעתם מחוץ לדירה בלי המפתח? למצוא בעל מקצוע זמין בימינו זו מתנה קלה, למצוא אחד כזה שהוא גם אמין וגם זמין זו כבר משימה מורכבת בהרבה

צילום: yaakov Naumi/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכירים את הרגע שהצינור מתפוצץ, והמקרר שבק חיים או שנתקעתם מחוץ לדירה בלי המפתח? למצוא בעל מקצוע זמין בימינו זו מתנה קלה, למצוא אחד כזה שהוא גם אמין וגם זמין זו כבר משימה מורכבת בהרבה.

אז מה עושים?

"פרויקט המומלצים מיועד לתת מענה בדיוק לשאלה הקריטית הזו של אמינות בעלי המקצוע", מסביר לנו שלומי חי מנכ״ל החברה "לאחר שנתקלתי שוב ושוב בידידים ובני משפחה שנפלו עם בעלי מקצוע לא אמינים ולרוב ניזוקו כספית בצורה קשה הבנתי את נחיצות הפרויקט".

איך זה בעצם עובד?

״אנחנו מחזיקים מאגר שמתרחב כל העת ובו מאות בעלי מקצוע במגוון תחומים, שעברו בדיקה מדוקדקת וקפדנית על עמידתם בשורה ארוכה של סטנדרטים בתחומים כמו מקצועיות, הגינות, דיוק בזמנים, יושרה ואדיבות״
מלבד הבדיקות הללו, נדרשים בעלי המקצוע לחתום על אמנה בעלת תוקף משפטי המחייבת אותם לתת את השירות היעיל על פי הקריטריונים שאנו מציעים ללקוחותינו.

כשמתקשר לקוח מה הוא בעצם מקבל?

"הלקוח מחייג אלינו והפניה מגיעה למוקד מיוחד הפועל 24 שעות, שישה ימים בשבוע. המוקדנית מבררת אצל הלקוח לאיזה שרות הוא נזקק, באיזה שעות הוא מעוניין לקבל את השירות, ובאיזה אזור הוא חפץ לקבל את השרות. בהתאם לכך היא מוצאת עבורו בעל מקצוע אידיאלי וסוגרת עבורו את הקריאה. בתיאום הזה כלול גם על פי רוב מחיר השרות, ובעיקר אחריות מלאה לסטנדרט שהציב לעצמו "פרויקט המומלצים"

מה המשמעות של האחריות הזו?

"באם חלילה התעורר דיון כלשהוא או חוסר הבנה בין בעל המקצוע ובין הלקוח" מחויב בעל המקצוע לקבל את הכרעותיו של אגף הגישור המיוחד שהוקם על ידינו למטרה זו. בנוסף לכך הוצאנו ב "קבוצת המומלצים" מדריך, המאגד בתוכו בעלי מקצוע המעוניינים לעבוד על פי הקוד החברתי שאנו מאמינים בו. בעלי מקצוע המאמינים כי לתת שירות הגון וישר הינו חובה מצטרפים אלינו בכל יום וכמובן שהמאגר גדל עם הזמן.

מדריך זה הינו צעד ראשון כחלק מתהליך התרחבות והתפתחות של ״מדריך המומלצים״ ובעתיד הקרוב צפויים חידושים נוספים. הוצאת מדריך בעלי מקצוע הוא דבר שמתבקש מאחר ואין בנמצא מדריך בפיקוח ואחריות לכלל הציבור החרדי.



1 תגובות

מיין תגובות